Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd is 5 tot 10 dagen. Onze producten
worden rechtstreeks van de leverancier naar jou verzonden. Dankzij dit unieke
businessmodel kunnen we aanzienlijk besparen op opslag- en transportkosten,
waardoor we de producten tegen lagere prijzen kunnen aanbieden dan onze
concurrenten en de verzendkosten voor onze rekening nemen.
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je
bestelling checken via de volgende link:
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets
ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit
je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen
rekening.* Ruilen en retourneren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour
sturen zonder opgaaf van reden.
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze
binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in
originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.
Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track
& Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als
wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat
het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat. >> Klik hier om een
retourformulier te downloaden <<
Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Op deze pagina Track Order Status - Ovelia kun
je je e-mail adres en ordernummer in voeren om je pakketje te volgen.
De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het
postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening
mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.